Vårt digitaliserings­prosjekt

Vi ønsker å være banebrytende ved å forbedre og forenkle skadebehandling.

Vår digitale medarbeider - Sødde

Vi lanserte vår første Al ("kunstig intelligens") applikasjon, en kundeserviceassistent allerede tilbake i 2019, som fikk navnet Sødde. Han ble ønsket velkommen med brask og bram!

I samarbeid med Simplifai utviklet vi vår digitale medarbeider som i dag tar unna minst 500 store og små oppgaver for oss hver dag.

Dette hjelper Sødde oss med:

  • Lese og kategorisere e-post
  • Svare på og videreformidle e-post til andre involverte
  • Registrere saker i vårt skadeprogram
  • Purre på takstrapporter
  • Lese fakturaer og registrere utbetalinger
  • Arkivere e-poster og salgsdokumenter

Ved å ta i bruk AI teknologi svarer vi kunder umiddelbart og vi kan stole på at dokumentasjon og e-post havner på riktig sted.

Mer tid til kundene våre

Vi har medarbeidere som får veldig god hjelp av Sødde til arkivering og oppfølging. Disse er mer fornøyde, fordi vi har en robot som tar unna mange oppgaver som tar tid i en hektisk hverdag.

Vi fortsetter å utvikle og trene Sødde slik at nye oppgaver kan løses på en effektiv og god måte fremover slik at vi kan konsentrere oss om saksbehandling og oppfølging av våre kunder.

Det er spennende å jobbe med kunstig intelligens.