Vi ønsker å være banebrytende ved å forbedre og forenkle skadebehandling.
Vi lanserte vår første Al ("kunstig intelligens") applikasjon, en kundeserviceassistent allerede tilbake i 2019, som fikk navnet Sødde. Han ble ønsket velkommen med brask og bram!
I samarbeid med Simplifai utviklet vi vår digitale medarbeider som i dag tar unna minst 500 store og små oppgaver for oss hver dag.
Dette hjelper Sødde oss med:
Ved å ta i bruk AI teknologi svarer vi kunder umiddelbart og vi kan stole på at dokumentasjon og e-post havner på riktig sted.
Forsikringsbransjen blir testarena, og vi får være med på testingen. Prosjektet har fått navnet Digital Jurist og har som målsetting å avlaste jurister fra kjedelig og rutinepreget arbeid. Den digitale juristen vil søke etter likhetstrekk i historiske saker på jakt etter etablert praksis. Ved å avlaste våre saksbehandlere, frigjøres tid til økt dialog og enda bedre oppfølging av våre klienter.
Vi har medarbeidere som får veldig god hjelp av Sødde til arkivering og oppfølging. Disse er mer fornøyde, fordi vi har en robot som tar unna mange oppgaver som tar tid i en hektisk hverdag.
Vi fortsetter å utvikle og trene Sødde slik at nye oppgaver kan løses på en effektiv og god måte fremover slik at vi kan konsentrere oss om saksbehandling og oppfølging av våre kunder.
Det er spennende å jobbe med kunstig intelligens.